събота, 17 ноември 2012 г.

Бакалов рекламира Kingdom Marketplace /КМ/ на лидерите от АРЦ!

По-долу е публикувано копие на имейл от Георги Бакалов до някои от лидерите в неговата църква и в АРЦ. 

Получателите на имейла са както следва:

Калоян Курдоманов - настоящ старши пастор на ХЦ "Прелом"
Стоян Георгиев - пастор и презвитер в ХЦ "Прелом"
Радослав Илиев - пастор и презвитер в ХЦ "Прелом"
Александър Джоргов - член и неформален лидер в ХЦ "Прелом", бизнес партньор на Бакалов и негов дългогодишен личен асистент
Христо Кънев - апостол и пастор на църква в Бургас, част от АРЦ
Иво Койчев - апостол и пастор на църква в Стара Загора, част от АРЦ
Румен Попов - пастор на църква в Габрово, част от АРЦ

..............................................................................................................................................


Подател: George Bakalov <gpbakalov@mac.com>

До: Kaloyan Kourdomanov <k.kourdomanov@prelom.bg>, Stoyan Georgiev <stoian.georgiev@me.com>,

Radoslav Iliev <radoslav.iliev@prelom.bg>, Александър Джоргов <alexanderdjorgov@mac.com>, Hristo Kunev 

<hkunev@mac.com>, Иво Койчев <ikoychev@gmail.com>, Пастор Румен Попов <rumenpopov@abv.bg>

Относно: KM feedback

Дата: Четвъртък, 2009, Август 27 09:46:12 EEST




Братя, как сте?


Аз имах НЕВЕРОТЯНО ВРЕМЕ тук в Орлано с екипа на КМ.

Колкото бях впечатлен в Антигуа, два или пет пъти повече съм сега...WOW!!! Това е, което мога да кажа...

Днес бяхме в офисите на компанията в центъра на Орландо....бяхме при един от основните им 

трейдъри...бивш регионален на Merrill Lynch for the Western United States! WOW! Пред нас търгуваше 

акаунти, които му дават средно по 6% на ден! Човек трябва да види такова нещо и да е на място, за да го

повярва... Е, АЗ ГО ВИДЯХ! Винаги съм го знаел, но сега имам привилегията да се познавам с такива 

хора и да говорим с тях за планове за милиони!


Казвам ви съвсем сериозно, пригответе се за ПРОМЯНА! Бог е верен!


В момента изграждат нова база, в която ще имат екип от трейдъри, които ще работят 24 часа в

денонощието!!!


Може и да греша като се отварям толкова пред вас и съм толкова емоционален, но съм толкова 

вдъхновен...понеже това е ИСТИНСКОТО НЕЩО!


Не помня до сега да съм го казвал на някой относно бизнес...но сега усещам, че мога: ДОВЕРЕТЕ МИ

СЕ!


Също така програмата Commodities е активирана. Ще рече $100,000 вкарани по сметка със среден процент

20% на месец, като дивидентите се изплащата на два месеца. Ако имате възможност да се включите в

нещо такова, пишете ми, за да знаме колко души сме, които са готови да вкарат средства в тази програма

и да плануваме ПРОБИВИТЕ!


С голямо нетърпение очаквам да се видим скоро в България!


ап. Георги



................................................................................................................


Допълнителни материали